god morgon!



Hoppas att ni sovit gott! :)

Har haft världens sjukaste drömmar inatt! :) Fast nu komer jag inte ihåg mer än att jag skulle leta efter någon i ett hus.. haha fan! Jag glömmer alltid mina drömmar 5 min efter jag vaknat! Men jag vet att de var en bisarra dröm :D
Brukar ni komma ihåg vad ni drömmer?


Målaren kom kl 8 i morse(!!) Och de första han gör är slipa hela hallen och vardagsrummet! De var väldigt uppskattat när man låg vaken till 4 inatt^^
Men han säger att han är färdig imorgon, så på torsdag får jag tillbaka lägenheten för mig själv! :) Håller tummarna! :D

Så nu... man kanske ska sminka sig lite så att man vågar gå ut utan att få en arg mob efter sig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0