Tantvarning

Riktigt jävla tantvarning på mig alltså! Kl 7 på kvällarna är jag redo för sängen. Men såklart ska jag KÄMPA för att hålla mig vaken till 11 iallafall, för jag har ju haft en ganska stressig vecka! Not!..
Vardag som helg..

Nu har jag iallafall lillebror elias hos mig:)
JISSES vad man kan snacka då! Om precis ALLT! Saker man precis sett ska berättas om, saker man precis sagt ska sägas igen och igen. Och kolla film är där inte en chans att jag gör! Han ska upprepa VARJE replik! Han driver mig verkligen till vansinne, och jag trodde att jag redan var tokig!
De är nog åldern;)
Men vi har haft de mysigt, igår kolla vi film, lyssnade på massa musik från "min" tid.
Pizza, chips och dipp också^^

Nu är jag så sjuktligt röksugen att jag fan springer ner och köper cigg, bryr mig inte mer. Kommer hamna i en jävla psykos om jag inte får cigg!!

Dag 16..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0