regn och mulet väder

Men oj, vad hände med solen?! Tackade vi solguden LITE för tidigt i år också kanske? Slängde iväg alla våra kläder så nu får vi gå med rumpan bar! (eller shorts..) hihi^^
Alltid samma, vaaarje år! :) Hur roligt som helst.

Jag älskar sommar och sol, ÄLSKAR DE!!
Men regn och mulet, jaa, jag gillar de också:) De är lite som terapi. Hela min själ mår bra av lite regn:)
Brukar tänka att de regnar bort mina bekymmer också:)


Idag är de dag 6 utan cigg. Snart en hel vecka:)
Fyfan, jag är riktigt röksugen! Men jag vet inte, något stoppar mig från att köpa cigg, jag vet inte riktigt..
Jag bor förfan nästan precis ovanpå en spelbutik med MASSOR av cigg! Men icke.. De är skönt faktiskt. Jag är stolt över mig själv :)

Kommentarer
Postat av: nallen

du skall verkligen va stolt över dig själv..kickass grym brud e du:)

2011-05-03 @ 15:52:23
Postat av: Gia

Lara Croft has nothing on me;)

2011-05-03 @ 15:56:37
URL: http://cramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0