Min familj<3

Jag älskar min familj över allt annat i denna värld! De finns nog inga människor som är så underbara som dessa:)
En stjärna som lyser starkt för mig när jag mår dåligt är min storelillebror. Jag bara ringer upp honom, snackar om ingenting och VIIIPPS så mår jag mycke mycke bättre! <3
Min mamma
är också en stjärna i mitt liv. De finns nog ingen mamma som är så underbar som min! Verkligen en människa som gör allt hon kan för alla andra och (tvyärr) alltid sätter sig själv i sista hand. Hos mamma känner man sig alltid trygg! Min mamma kan bota alla sjukdomar, hon har svar på alla gåtor och man kan bara vara med henne. Dyka rakt in i hennes famn så blir allt lite lättare <3

Jag har verkligen en blandad familj, de finns allt ifrån tokar (jag), till lite tokigare tokar(Michael), till dampar(elias) Och aggrot(Emilia)
Men jag är fruktansvärt glad att jag har har dessa människor. Jag hade inte kunnat vara utan en enda av dem!


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 tack älskade hjärta <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 vi klarara oss inte utan dig, du finns för oss alltid , du hjälper oss med barnvakt,du är tokan i vår familj,du är mitt hjärta kram mamma

2011-05-06 @ 07:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0