Melodifestivalen

jaha, de var de de. Har suttit hemma hos mami och kollat på HEEELA skiten med min lilla familj :) Mormor och morfar gav upp efter halva låtarna, de förstår jag. Jag fastnade mest när Amanda sa att hon skulle sjunga vinnarlåten om Eric Saade inte vann utanför coop i morgon. OOOCH nu får hon göra de^^ WOHO! Hoppas bara att hon står för de också ;) Fast jag vet inte, jag har hört henne sjunga innan... ;P
Men lillebror är nog ledsen att hans Gud inte vann, Eric då alltså.


Nu ska jag försöka sova iallafall, har tagit den nya medicinen, och sist jag tog den så somnade jag gott, men de var fruktansvärt svårt att vakna till liv igen och bli mänsklig, så jag är lite nojig, men men.
I morgon kommer också min lilla nalle hem <3
De är konstigt, när han är hemma så får han ibland (läs:oftast/alltid) stå till försvar för mina utbrott fast att han verkligen är så underbart snäll och go. Men han är liksom närmst så de får bli honom ;P 
När han säger att han ska åka iväg en helg, då blir jag ledsen och tror att helgen ALDRIG ska ta slut :/
Men jag blir så glad när den tar slut och jag får krypa upp i hans stora famn igen^^ Där känner jag mig trygg<3

Sov gott, dröm fint och ta hand om er själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0