Jag och mannen heela morgonen<3

Idag tog jag och min man en sovmorgon fast att vi egentligen inte kunde. Men vi kände båda två att vi verkligen behövde de. Så vi sov till 10(!!!), vi brukar annars Aldrig sova längre än till typ.. 8, max.
Sen satte jag på en film, eller ja, sista 3 avsnitten av OC season 1. Men de var tydligen för tjejigt, så vi låg ett tag och tjafsade om vad vi skulle se för något:)
Haha vi har verkligen inte samma syn på vad som är bra film!;)
Men jag tänkte att jag har fått se film tills jag somnat de senaste nätterna utan sura miner, så fick han bestämma..
OOOOCH de var väl klart att de blev en skräckfilm!!
Eller, skräck och skräck, den amerikanska versionen av One missed call. KASS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0