hemma mys!

Hej hej hallå bloggen eller dagboken, de är vilket som :)

Idag har varit en bra dag. Fixat lite med skolan, fått VG i psykologi! (lätt bästa kursen!)
Varit nere hos mamma och bakat negerbollar med lillebror och hans kompis:) Fast vi åt inte dem! Kanske för att de inte blev så bra ;) Vet ingen som är så dålig på att baka och laga mat som jag är :P Heeelt katastrof!
Sen stack vi ner och åt på kinaresturange! Riktigt gott! Man gör tyvärr alltid misstaget att äta för snabbt så halvägs in i måltiden så sitter hela bordet där och tvider ;) haha men de är lite de som gör att äta ute ;)
Nu har jag tagit lillebror med mig hem. Tänkte att lillasyster är hos moster så då tar jag den andre och ger mami och micke lite egentid<3 De är dem värda.

Vi ska kolla film Narnia, äta massor av godis och bara ligga och slöa! Låter förjävla gott i mina öron :)

P.S ciggen förklarar jag i morgon ;P

Kommentarer
Postat av: mami

<3 TACK <3

2011-05-29 @ 21:06:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0