Dag 5

Hela dagen 5 har ju inte gått än, så jag kan ju inte säga att har klarat 5 dagar.. MEEEEN jag har klarat 5 agr utan cigg! ;P De trodde jag fan inte. Trodde på riktigt att jag skulle ge upp efter en dag och börja tjuvrök igen så att ingen visste att jag inte kunde klara mer än en dag. MEEEN icke!!  Känns skönt som faaan!
De värsta abstinensen är nästan borta. De enda som är kvar ä yrslen, men de är ju inte med rökningen att göra :)

Igår kväll var super mysigt med nallen min. Vi kollade Big brother och vi båda mådde bättre än vad vi gjort på ett bra tag nu :) Kändes verkligen jätte bra :)
 Hoppas på en lite bra kväll ikväll. Innan dess ska jag hem till mamma och passa de små barnen lite<3


Just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0