Dag 4

utan cigg.. Helt okej, eller alltså, jag hade inte tackat nej till en cigg om man säger så! Fast jag har gjort de flera gånger sen dag 1.. hmm.. ;P
Men iallafall, ångesten är på topp kan jag ju berätta! Och kan inte ta nåon lugnande när jag käkar pencillin.. så ja de är bara att bita ihop.. FAN!
De är verkligen nu mn känner att Vaan kaman inte bara vara normal för?! Och man blir som ett litet barn igen och vill bara hem till mamma! :'( AAH MAAAAMMAAAAA!!!!
Men nu är man vuxen ja.. ja just de, då biter vi ihop och hoppa på att vi inte kommer i en psykos eller nåt.. :P

Vill bara sova så att jag kan må bättre i morgon..
De är liksom nu man alltd har "tröstat sig" med en cigg. Och nu finns de inte längre för en. Vet ju såklart att pga abstinensen så blir ångesten mycke mycke värre. Men ja, de är svårt att tänka så när man är uppe i de..

Ikväll blir de Big Brother med min man som inte heller mår så bra idag..
Tänke locka hem honom med lite oboy och massage och se om de blir bättre för honom<3

När kommer mamma och sover hos mig och gör mig bättre?! <3

Kommentarer
Postat av: bror din

Det är gutte att du slutar röka, kan vi dämpa längre i livet :P. Hoppas att du mår bättre imorgon!!

2011-05-01 @ 20:52:35
Postat av: Gia

aaw tack lillebror <3 vi ska dämpa som faaan längre än vad du vill! :D

2011-05-02 @ 12:16:53
URL: http://cramer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lilla gumman hade jag gärna gjort men kom hem

2011-05-02 @ 12:53:59
Postat av: Gia

Jag kommer hem snart mami

2011-05-02 @ 13:31:47
URL: http://cramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0