Hemms hos mami

Nu sitter jag hemma hos mamma, men de är bara jag är lilla bella här :)
Mamma kommer inte hem försen efter 4, men jag var redan ute och gick så jag släppte in mig själv ^^

Dieten går bra, saknar inte att tugga längre, men de kanske kommer igen. Jag tror att de är grejen att jag inte får tugga mat som gör att jag tänker på mat heeela tiden! haha men de är nog normalt ;)
Är lite yr men de är inget ovanligt, får sånna yr "anfall" ibland, vet inte riktigt vad de är, och de vet inte läkarna heller, så jag får helt enkelt leva med de ;)

Hela morgonen var jag hemma hos min lilla nalle och hade jätte mysigt <3
Kollade på någon ny dansk film som var svinbra! Eller de bitarna vi såg. Vi har en förmåga att alltid ha något att prata om när vi kollar film, så oftast får jag först se filmen med honom, sen hem och se den igen så att jag vet vad den handlar om ;)
HAHA!

Ooh! Nu ska jag spela massa skoj spel på mammas dator! :)
Puss


Snart blir mitt hår rött igen! WOHO!

Kommentarer
Postat av: nallen

Du e för rolig du..:D:D

2011-03-30 @ 12:30:41
Postat av: nallen

Du e för rolig du plutt:D:D

2011-03-30 @ 12:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0