sova..

japp, 2 riktiga panikångestattacker innan 12, de är fan inte illa!
Nu har jag fått de under kontroll igen, menhela min kropp är slut. Efteråt känn de verkligen som att man har sprungit ett maraton.
Fruktansvät jobbigt, och nu har jag inte haft de på så länge också, å de blev nästan som nytt igen. Verkligen något jag inte ens önskar min värsta fiende!
Men de hjälper att ringa lilla mami och bara BLÄÄ, vräka av sig <3

Nu blir de iallafall sängen och sova en timme eller två så att jag får vila lite.
Lite sex and the city, lite vatten och goda kakor som jag köpte av vackraste lillasyster Cassandra<3
Ska ta fram den andra mobilen också sen så att jag kan börja ta lite mer bilder. Har en bra kamera, men den är FÖR bra. En man inte kan ta bilder av sig själv med, de blir FÖR bra om man säger så ;)

Love /Gia

Kommentarer
Postat av: mami

Finns för dig alltid <3 ÄLSKAR DIG <3 <3 <3

2011-04-06 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0