nattbesök på akuten

Inatt var verkligen rolig natt.. Fick sätta mig i en taxi till akuten efter som att min mage började krampa som fan och jag var yr. Lika yr som på en mega fylla, svinjobbigt.
Min lilla man låg och sov så jag ville inte väcka honom, men hn vaknar bara man andas lite högt, men han stannade kvaroch sov på mina order.
Kom in där och fick ge lite blod och så. Äcklig nål i armen heela natten, ooh jag hatar nålar!
Kom in vid halv 3, fick åka hem igen 8 i morse:) Då låg min lilla man förtfarande i sängen och sov:) Han är så söt.
Tog ett glas yoggi, berättade för Jimmi vad som hade hänt, vad som blivit sagt, och hur jag kände.
Sen somnade jag bredvid honom. Han stannade hemma från solan, men de förstår jag:) De är inte lätt att vara min pojkvän, de krävs tålamod;)
Och i allt detta.. hade jag gjort nästan vad som helst för en cigg! Men jag har hållt mig! Är yr som fan för de också, lite som en nikokick när de ska ut ur kroppen. låter de normal?! hah jag har ingen aning:)

Kommentarer
Postat av: nallen

glad att ja har dig...du e finast:)

2011-04-29 @ 16:30:46
Postat av: Cramer

Du är finast min snutt

2011-04-29 @ 22:11:09
URL: http://cramer.blogg.se/
Postat av: Cramer

Du är finast min snutt

2011-04-29 @ 22:11:11
URL: http://cramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0