Good Morgon


Hola!
Fin morgon man vaknade till va :P haha ge oss solen tillbaka igen!

Igår va fan ingen bra dag! Massa jävla klödd med skolan, FUCK vad jag hatar lärare! De hatar mig med ;) Och de är sorgligt för att jag gillar skolan, jag behöver inte plugga speciellt mycke för att få bra betyg, jag älskar att lära mig nya saker.
De är bara synd att jag ALLTID ska komma på kant med mina lärare! ;P hihi.   Men vafan, tycker jag något så säger jag de, sen om du är lärare, läkare eller lagerarbetare har mindre betydelse.. Borde förmodligen lära mig att vara tyst ibland. Men de är inte så att jag hoppar på folk bara så POFF! nejnej..

Usch nej, nu något annat, ska slänga på mig min LILLA nalles mjukisbyxor och hämta mina kakor hos Linda :)
WOHO KAKOR!

Nu får de fan bli sommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0