God dagens normala människor!

Hallå hej. Idag har verkligen varit en av de jobbigaste dagarna på länge, har knappt kunnat ta mig ur sängen, har bara känt att jag ska ramla ihop.. Riktigt jääävla jobbigt! Så fort man tror att man vant sig vid hur ångesten spökar, så kommer de nya sätt den uttrycker sig på. De värsta är att de drabbar folk runt mig, DE är jobbigt, vill bara att de ska få ha mig som den jag är på riktigt, inte denna störda versionen.. Iallafall, nu är jag hemma hos mamma, ska till doktorn i morgon..igen.. De där roligt! Not.. Bredvid mig sitter mina små söta troll Elias och Emilia:) Elias vill nog ha ipaden så att han kan kolla på Eric saade;) De är hans stora idol, han ska bli som honom och M J när han blir stor, de tycker storasyster om:) Nu ska jag pussa lite så dem sen sova, behöver sova. Hoppas att de blir fler uttdateringar när jag mår bättre, är så satans trött på att skriva om massa negativa grejer.. Pussar och kramar på er alla och va rädda om er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0