Dag 2

Okej, dehär är ju intressant.. NOT!!! Fy fan va jag bara vill ta en cigg! Fast egentligen är de inte så fruktansvärt jobbigt, de jobbigaste är min yrsel, illamåendet och "kramperna" i magen som strålar ut. Lite som när man fryser..ja, de hade inte suttit fel med en härlig cigg.. De hade de inte, fast mest egentligen bara för sakens skull, och abstinensen såklart. Försöker att få i mig lite att äta också, inte de lättaste när man mår så illa..fuck jag fryser också! Snackade med 1177 en halvtimme också precis, otroligt skönt att få prata av sig om ångesten och hela den grejen, hon var ju såklart väldigt glad att jag skulle sluta röka;) men de måste hon nog vara om man jobbar så.. Fan, de värsta med att skriva på ipaden är att varje gång jag hoppar ner en rad så synd inte de när jag laddar upp inlägget, så de ser så jävla mycke ut fast att de inte är de, eller jo, de är de, men de är lite lättare när man har lite space mellan raderna :) Nu ska jag mysa med lilla Bella, FAN VA JAG FRYSER!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0