Skola

Såja! Nu har jag precis kommit hem från skolan. De har varit en bra dag såhär långt:)
Matten gick riktigt bra! Jag kom långt! Så långt att jag gjorde läxan PLUS lite till:) De känns bra.
Förutom att jag har sån JÄVLA skoskav! De är sjukt! Köper ju aldrig skor, så jag hade glömt hur ont de gör med nya. Men fina är dem:D
Kom till skolan idag och såg att Malin hade EXAKT samma skor.. FAN! Haha, men de tyder väl bara på att hon har bra smak:)

Nu ska jag ta något snabbt att äta. Sen ska jag färga ögonbrynen för första gången. Jag hoppas bara att de sitter kvar där när jag är färdig;)
Sen blir de film som mamma rekomenderade. Nell. Någon som har sett den och vad tyckte ni?

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0