rubrik

Kom inte på någon vettig rubrik..

Iallafall! Jag har inte orkat skriva här väldigt mycke som nu märker. Jag jobbat jätte mycke med mig själv de senaste dagarna. Tränat på gym också! De trodde man inte om mig. Världens latnask!;)

Nu sitter jag iallafall här, sjukt trött, men kan inte sova. Tänker alldeles förmycke. Jag kan inte riktigt förklara vad de är jag tänker på, men de är jobbigt.
Ni vet när man vill något men samtidigt inte. jag står och pendlar mellan att vilja och inte vilja.. Och jag kommer inte riktigt på något vettigt svar.. De handlar såklart om kärlek. För när jag de inte de när man pendlar mellan att vilja och inte vilja..
Kan inte berätta mer detaljer om de eftersom de är min egen lilla hemlis;) Ingen ska få veta.. Eller jo, om jag bestämmer mig för att vilja.. Kanske då.. HAHA!!

Jisses, jag behöver Johnny, han kan fixa min hjärna. De brukar han få göra:)

nu ska jag prova sova. Hoppas att jag kommer upp i tid i morgon.
Puss babes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0