Goood morgon!

Precis vaknat till liv lite. Fyfan, jag som trodde att jag skulle kunna vara pigg idag, men icke! Kom inte hem förrens 4.. eller de var kanske när jag somnade?
Jag har ingen aning. Roligt hade jag iallafall:) Träffade massa roliga människor, fick puss från främlingar, köpte cigg för 60 kr!! Så går de när man glömmer sina hemma. Sen brottades man lite med Johnny, fick ju göra de, födelsedags-brottning:) Hoppas att han hade de skoj iallafall:)

Nu ska jag ta på mig kläder, sen blir de iväg till gymmet. Känner inte alls för de, men jag måste. SKA BLI BIFF!! Hihi, nej de blir roligt, nu har man någon att träna med ibland också så de är nice:)

Bilder kommer sen.. Om jag kan hitta kameran?;)
Puss mina babes och tack för en rolig kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0