alldeles förmycke i mitt huvud

Nu är där verkligen förmycke tankar. De känns som att allt jag kämpat för bara glider mig ur händerna. Alla i mitt liv försvinner och jag står ensam igen.. En efter en..
De förvånar mig att man alltid står ensam när man behöver en vän som mest.
Jag sätter alltid de jag älskar först, sen mig själv. De kanske är de som är mitt fel. För jag är den enda som gör de. Måste börja sätta mig själv först. Men de är så svårt när jag är som jag är.
Men man blir bara bevisad gång på gång att man alltid står ensam när man behöver någon.
Och de är därför jag aldrig berättar något om mig själv, för man får de alltid slängt i ansiktet ändå. Aldrig i mitt liv har jag använt de jag vet om en person för att skada den. Aldrig!

De gör ont i mig att behöva klippa banden med de som ser ner på en för att man inte är felfri. Men de är något jag måste göra. De var en bra vänskap medans den varade..
Jag förtjänar också att vara älskad.

Kommentarer
Postat av: angelica

du är bäst!

jag älskar dig kusin<3

2010-03-18 @ 22:08:33
Postat av: pia

men lilla älskade =( du ska veta att du är ALLTID lika älskad oavsett vad <3 <3 <3 och man lär av livet att sortera bra och mindre bra ,det gör ont ibland men man reser sig och går vidare stärkt av det som varit .puss puss puss /M

2010-03-19 @ 16:46:47
Postat av: Marian

Vem är bäst, jo, du, Carro! Alla andra får stå för sig själva..och vi finns här för dig! Annars kallar du på mig så kan dom ju försöka mopsa...kraaaaaaaaaaaaaam & puss

2010-03-20 @ 07:56:59
Postat av: Chris

I feel your pain, som man säger

2010-03-26 @ 22:15:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0