första natten ensam

Första natten ensam i min nya lägenhet. Detta kommer ju att bli spännande. haha jag hoppas att jag inte blir alldeles för rädd och sätter igång massa konstiga tankar:)

Nu sitter jag här med min stora kopp te, har precis duschat, vilket var sjukt behövligt! Usch man blir skitig som fan av att flytta!:)

Men de känns bra:) De känns fortfarande inte som om att de är min lägenhet heller. Vet inte riktigt hur de känns än om jag ska vara helt ärlig.
De känns precis som om att man är hos en kompis som är nere och handlar cigg eller något annat, som snart kommer tillbaka.

Jag undrar, ska verklighetem verkligen kännas så overklig, eller kommer verkligheten slå en på käften när den kommer?

Kommentarer
Postat av: denzi hurtig

yes den kommer slå dig på käften :D:D he he ha ha hi hi

2010-07-02 @ 06:51:34
Postat av: anna

vad kul:D var bor du nu då?

kan tänka mig att det känns konstigt när man bor själv. jag flyttade ju direkt in med andreas. men det känns ovant i början tills man känner att man är helt hemma:)

2010-07-02 @ 10:25:16
URL: http://frissananna.blogg.se/
Postat av: Chris

Grattis! =)

2010-07-07 @ 20:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0