Tom Waits

God eftermiddag.

Idag har varit en ganska seg morgon.
Stack hem ganska tidigt igår för att jag blev biten av en hund, men också för att jag var trött. De var Johnny också:)

Så nu sitter jag här och lyssnar på Tom Waits. Han är så jävla underbar. De är någon ni ska lyssna på när ni bara vill koppla av med en kopp te i sängen eller så. Helt underbar röst har han. MUMS!

Tänkte springa ner till Netto innan de stänger och handla en läsk tror jag. Eller jag vet inte. Haha jag vill ha läsk, men jag borde inte dricka läsk! Jag kan inte bestämma mig:D

Mer Mr Waits sen har jag bestämt mig.. Kanske:D

Kommentarer
Postat av: marielle

jag gör som du säger, MED EN GÅNG! :)

2010-01-28 @ 18:43:03
URL: http://mariellesway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0