tillbaka till sängen?

Fyfan va skönt de hade varit. Sitter just nu här som en zombie och läser på aftonbladet. Tydligen är aliens redan här på jorden. Jag är så trött på att läsa sånna nyheter. En sån nyhet är större än att 36 människor dog i en bombattack inatt. Förstår de inte.

Men om man skulle hoppa i säng igen? Men nej, måste till skolan, fast hela kroppen skricker åt mig att gå och lägga sig igen.
Bara tanken på att gå ut i denna kylan får mig att vilja skita i allt och gå i ide tills de är MINST 20 grader ute. Fast mamma berättade så snällt att de var -15 grader ute just nu. FAN!

Nej, nu får jag väl kasta lite smink i ansiktet och skynda till bussen.

Kommentarer
Postat av: marielle

okej.. 3:e kommentaren gillt! jag tänkte länka dig på min blogg, blir du happy om jag gör det? Hihi

2010-01-28 @ 18:50:56
URL: http://mariellesway.blogspot.com
Postat av: marielle

Du ligger nu på min länklista på bloggen :)

2010-01-28 @ 22:51:23
URL: http://mariellesway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0