Skinny-tips

Jisses, Idag har varit en sån dag då man bara tagit de lungt. Sov inte så bra inatt tyvärr, men jag håller tummarna på att jag gör de inatt:)

Iallafall, har kollat runder på massa bloggar nu ikväll, och jag bler helt chockad när jag ser alla dessa tjejer i alla åldrar som ger ut "veckans/dagens skinny tips", alltså, hur man ska göra för att gå ner i vikt.
För de är ju verkligen inte tips som, rör på dig, börja sporta..
Nej nej, de är tips som "drick inget med kalorier, ät bara en gång om dagen eller mindre, ät bara frukt eller drick bara chai latte i 2 veckor".
Då sitter jag här och FÖRSTÅR att dedär är ren bull att någon av dessa tjejerna skulle klara sig på dedär. Plus all alkohol då också. För JÄVLAr vad folk dricker! Eller så är de bara jag som ser de nu när man inte dricker längre:P

Men iallafall, nu ska jag inte vara värre. Jag har minsann också ett par SKINNY-TIPS! HA!

1. Drick 2 liter vatten om dagen
2. Ät vafan du vill och njut av livet!

Där är mina skinny-tips!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0