Nyår

jaha, hur blev då nyår?
De var ganska lugnt faktiskt. Min första nyktra nyår. Hade väldigt ångest för att man inte hade några stora planer detta året. Satt här hemma ett bra tag och hela kroppen bara skrek "GÅ OCH LÄGG DIG! DRA TÄCKET ÖVER HUVUDET!" Men de gjorde jag inte. Men jag tog de lugnt.
Vid 12 så åkte jag med Amanda och Jimmy ner till torget för att kolla på raketerna. De är faktiskt vår tradition, min och Amandas alltså:) Och många andras såklart;)

Men när vi stod där nere, båda nyktra för första gången. Av olika anledningar;P Så märkte vi att där var fruktansvärt lite folk. Inte 10 st, men lite för att vara torget på nyår. Där brukar vara MASSOR av fyllon och raketer. Men inte detta året.
Fast de gjorde mig inte så mycke:) Vi kollade på folk, träffade massor av människor man inte sett på länge. Vilket alltid är skoj. Ännu roligare är de när alla är fulla och man själv är nykter:D haha!

Men när jag skulle gå hem igen så var där fortfarande folk på torget. Men vid de laget hade alla glada fulla människor gått hem. Och alla fulla olyckliga människor va kvar. Usch, jag mådde så dåligt av att se alla tårar och all ilska.
Jag vet precis hur de mådde i de ögonblicket. Jag ville springa därifrån, men samtidigt ville jag stanna och ge allihopa en kram. Men sånt kan man tydligen inte göra när man är vuxen och nykter;)

Men jag kom fram till att nykter på nyår är inte helt fel:)

JUST DE!
Mitt nyårslöfte var att sluta röka(varje år), men när jag vaknade ändrade jag mig och rökade de två cigg jag hade kvar. Nu har jag ändrat mig igen och bestämt att jag ska sluta. Fast de är mest för att jag inte har några fler cigg;) hihi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

=)=)

2010-01-02 @ 16:00:48
Postat av: Caroline

Vem?:) Skriv gärna vem de är som skriver:)

2010-01-02 @ 23:59:55
URL: http://cramer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0