Ingen skrivlust alls

Usch, hela helgen har gått. Jävlar va snabbt de gick!

Vi hade iallafall skräckmaraton här i fredags. Vi såg den filmen alla har snackat om nu i evigheter, Paranormal Activity. FYFAN va dålig den var!! Och jag är lätt att skrämma! Nej fy. Fast mamma och lulu tyckte nog den var lite läskig:P Men jag och Johnny somnade nästan! hihi, vi får hitta någon bättre sen. Ge gärna tips!:)

Nu står jag iallafall här efter en runda i Lund hos moster. Ska skriva min svenska läxa, men jag känner verkligen inte för de. Gjorde de innan, men nu tappade jag all lust att plugga. Har varit en lugn helg iallafall.

Tänkte att nu i veckan ska jag ut med Arzana och ta lite foton!:) WoHo!

Och jag behöver en almanacka! Kan någon snälla påminna mig om de! Börjar ju bli senil!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0