Håla, minidator och Lunch med älsklingen

Idag kom jag till skolan kl 8. Försov nästan mig, så jag fick stressa som fan! Tur att jag glömde tvätta av sminket igår innan jag la mig, för de hade jag inte haft tid med i morse. Skumt att jag har blivit så jävla noga om vem som får se mig utan smink eller inte. hm..

Hade en religion klass nu som slutade 9, engelskan inställd så denna kvinnan har minsann slutat för dagen:) Tur att Älsklingen var här och skulle göra prov, annars vet jag inte vad jag hade gjort.
Hon är just nu och gör ett prov i psykologi så medans jag väntar så fick jag låna hennes minidator. Den är så jävla söt! Måste fan skaffa mig en sån. Den är förfan mindre än ett A4 papper! Så jävla bra! MÅSTE HA!:D haha.

Hoppas att hon är klar snart så vi kan gå och äta frukost och skvallra en massa. Har MASSOR att berätta för henne, men de är hemlisar;) hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0