Första skoldagen

Idag var första dagen på komvux. De var verkligen inte så ialla som jag hade tänkt att de skulle vara. Fast jag hade ju ändå förberett mig på de värsta!;) Men så blev de som tur var inte.
Brödrarna El Hag går minsann där också, de var dem jag umgicks med hela dagen. Riktigt trevliga pojkar:) Och Johnny sötnosen bjöd på choklad och körde mig hem:)

Nu är jag så sjukt trött. Kann inte ens sitta ner nu när jag skriver detta för då kommer jag att somna!:P Ska upp och passa barn också vid halv 7 till 11! Jisses, sen efter de kommer jag att störta ner i sängen och SOVA!
Hoppas att jag kan sova. Var sjukt trött inatt, men jag kunde inte somna. Var väl nervös för skolan. Men detta så nog gå bra:)


Kommentarer
Postat av: angelica

finaste kusin!

2010-01-14 @ 22:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0