Dags för sängen?

Ja, de är de verkligen. Men jag känner inte alls för de. Har ett viktigt möte i morgon tidigt. Men just nu känner jag bara för att skriva(inte här i bloggen;) ). Och ja, pilla lite med naglarna och sånt smått och gott. Bara fundera liksom.
Men neej, när man känner sig djup så ska man upp tidigt nästa dag. FAN!

Haha, och de värsta är att jag berättade att jag har svårt att sova för min läkare alltså har jag svårt att gå upp tidigt. Så hon bokar mötet kl 9 på morgonen.
De kanske inte är så tidigt för er.. Men för någon som somnar av ren utmattning kl 6-7 så är de verkligen en utmaning. Jag hade ju såklart kunnat vara vaken tills jag hade varit på mötet. Men så hade de nog spärrat in mig;) Haha, en inspärrad Zomibe:)

Iallafall, ska försöka sova lite iallafall. Fast inte just nu. Då vet jag hur de blir. ÅNGEST! HELA! NATTEN!
Måste vara helt tom på energi och nästan sitta sovandes innan jag lägger mig i sängen.
Så de KANSKE kommer ett nytt inlägg idag ändå:)

Puss

Jag och Amanda 7 klass:)
Annat var de för massa år sen. Då kunde man alltid sova!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0