Stressad?

De blev ingen träff med Ida idag. tyvärr. Usch, jag som ville de som faan! Men de tog för lång tid på vårdcentralen. Jag var fan sist där. Helt mörk och öde. Så jävla nice! Man kanske skulle gömma sig där en natt och smyga runder och se vad man kunnat komma över för skoj!;)

Iallafall, jag fick konstaterat att jag har ett "stressat och oroligt" hjärta.
De betyder alltså att jag är konstant stressad och orolig. Även om jag inte tror att jag är stressad så är jag de.
Och hur ska man kunna veta de liksom?! Tur att man har frikort kan jag ju säga! hihi:)

Så jag måste ta de lugnt och lära mig att slappna av. Lätt för henne att säga, hon har inte damp! Blir så arg.
Men hon har förmodligen rätt.
(Men hon menar jag läkaren. Jag vet att några blev förvirrade när jag skrev Han om min ångest. Alltså, läkare=Hon och Ångest=Han.) Och där har ni de.

Man kanske skulle börja på yoga eller nåt? OOH Någon som vill bjuda med en på spaweekend?!

Förlåt Ida att jag fick ställa in. Jag lovar att gottgöra dig:) Puss Love.


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ville också! Men om du orkar någongång i helgen kanske, typ hänga lite på viggos eller nåt? (calle är ju här men det kanske kan bli mysigt ändå) typ imorgon eller nåt. Det är bara att höra av dig! Saknar dig!

2010-02-18 @ 18:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0