Smycken?

Har inte orkat skriva på hela dagen, bla bla..

Jag har iallafall suttit här ikväll och funderat på vad man kan göra för att inte vara så stressad. Johnnys tips var att inte göra något alls på hela dagen, att bara ligga i sängen och stirra upp i taken typ. De har jag verkligen inte tålamod till!!
Så jag tänkte, hos moster så har jag minsann börjat sticka! Haha jepp, jag vet att de är lite tantvarning på de. Men de var faktiskt skoj. Eller kanske inte skoj, mest trevligt:)
Men jag behöver något jag kan göra här hemma också. Något som inte skitar ner förmycke som måla och sånt. För jag känner mig själv, De är skoj de första 10 minuterna, sen tappar jag gnistan och orkar inte städa upp de heller.

Jag är lite som en hundvalp på speed.

Men så kom jag att tänka på att man kanske kan göra egna smycken?! De hade väl varit något? Jag kan ha en liten låda med bara sånt så kan jag bara asa ner de i lådan när jag tappar gnistan efter 10 min!:) De låter som en toppen ide!!

Fast jag vet inte var man handlar sånt.. Någon som har några tips?:)


Kommentarer
Postat av: marielle

både yoga och göra smycken vill jag också börja med. Skulle ju påbörja att måla, men som du skrev så orkar man inte mer än max en kvart! ha ha! Hmm.. smycken, låter inte helt fel alltså. Och yoga - ger sjukt snygg kropp!

2010-02-18 @ 22:19:50
URL: http://mariellesway.blogspot.com
Postat av: Becca

Panduro Hobby, de har allt du behöver:)!

2010-02-18 @ 23:24:56
Postat av: Louise

Pärlgrossisten! :D

Du får hälsa på mig så tar vi en sväng in dit, ca tre minuter härifrån :) PUSS

2010-02-19 @ 00:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0