Jag bojkottar

Visste ni att jag HATAR alla hjärtans dag?

De gör jag verkligen. De är så sjukt.
EN dag om året ska vi vara kärleksfulla. Ja, de som är i förhållande iallafall. Resten av oss ska mest må dåligt. För vi gör inte de alla andra dagar om året när vi ser massa kära människor? Jepp, jag är fruktansvärt negativ på denna dagen och de har jag fan rätt till!
Denna dagen är så påklistrad och överskattad!
Måste de finnas en dag på året där man myser med sin pojk/flickvän som ett "tvång", så är där något fel.

Alltså bojkottar jag denna dagen och visar kärlek till alla jag tycker om.. Alla dagar utom idag:D


Kommentarer
Postat av: marielle

Carro, Alla Hjärtans Dag är ju inte bara för alla par. Det är ju för alla omkring oss, alla som vi vill ge lite extra kärlek. Att det bara är en par-grej tror jag att det är just singlar som får för sig... ALLA hjärtans dag - ALLA :) Du får ett alla hjärtansdag HJÄRTA av mig i efterskott! <3 <3 <3 (det råkade bli tre)

2010-02-16 @ 01:31:26
URL: http://mariellesway.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0