Hemma hos Johnny

Nu sitter jag hemma hos Johnny och segar. FUCK jag hatar att skriva på andras tangentbord! Men de får gå.

Snällaste Johnny kom iallafall in och hämtade lilla mig innan. Han var ändå i stan så de kunde han gott göra:) De är skönt med lite sällskap. Har blivit så sällskapsjuk på senaste.
Måste alltid ha någon att prata med. Eller, jag behöver bara inte vara ensam. Måste kanske jobba med de. Fast och andra sidan så har jag varit ensam så många år inne på mitt rum så jag tar bara igen lite:)
Och jag är lite upprörd på min svenska lärare som tycker att jag har ätstörningar.. Hon är ett troll!

Nu tänkte jag sno ett par mjukisbyxor av Johnny och kolla lite på tv. Han har MASSOR av kanaler så jag njuter som fan när jag är här:) Han sitter ändå bara i telefon hela tiden.

Undra om han har Jerry Springer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0