Har inte så mycke att säga..

De har varit en väldigt jobbig vecka. Mitt humör han börjat dala och jag känner väldigt lite gott just nu för alla. jag känner att jag håller på att explodera varje gång jag träffar någon. De bubblar något så otroligt mycke i hela mig.
Jag vill bara dra täcket över huvudet och försvinna ett tag.
Min ångest har också kommit tillbaka med en väldig kraft. Inte lika starkt som de var i början.. Som tur är.
Jag känner inte längre ångesten i sig, jag känner mest de fysiska ångesten för med sig. Hjärtklappningar, ont i hjärtat, känner mig yr alltid, skakig.. Jag kan hålla på i evigheter känns de som.. Men jag försöker att slå bort de, ignorera att jag har ont eller att jag är snurrig. Men de är verkligen lättare sagt än gjort.

Är så trött på detta nu. Blir galen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0