Han är tillbaka

Han är tillbaka, han vågade sig tillbaks och jag lät honom komma. På min axel sitter han. Han säger sakerna jag hade glömt bort. Mina värsta tänkar sjunger han ut. Varje dag och varje natt.
Han är som en gammal vän jag aldrig velat ha men alltid varit där. Fast denna gången kan jag inte kasta bort tankarna han sätter i mitt huvut.
Han vill inte att jag ska sova, han vill inte att jag ska äta och han vill definitivt inte att jag ska göra något annat än att ligga i sängen i fosterställning förlamad av min egen rädsla.
Han säger till mig att mina värsta mardrömmar kommer bli sanna.
Han är ångesten..


Kommentarer
Postat av: pia

lilla hjärtat visa vem som är starkast , du eller han ge honom ingen chans puss M

2010-02-04 @ 09:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0