Goood morgon?

God morgon alla morgon läsare.
Kommit på att de flesta som läser min blogg gör de på morgonen. Hur fan hinner ni? Är de bara arbetslösa som läser min blogg?

Iallafall, inatt var en jobbig natt. Hade ont i hjärtat och massa ångest tankar. Tur att jag har en lillebror som håller mig sällskap när jag mår som värst<3 Jag har sån tur att jag har en så fruktansvärt bra familj och så tålmodiga vänner<3
De är jag verkligen tacksam för.

 De enda jag önskar är att jag kunde prata med någon som vet EXAKT vad jag känner och går igenom. Inte för att jag inte är tacksam för min familj och vänner. Men de VET inte även om de lyssnar och känner för mig.
och jag vill ha ett exakt datum när detta ska sluta och jag kan bli normal igen. De är vad jag vill.

Just nu är jag bara så trött på dehär att jag bryr mig nästan inte om hur rädd jag är eller hur ont jag har. Jag skiter i vilket liksom. Fast de är lätt att säga när jag inte har ångest eller ont i hjärtat.

Någon som har ångest som också har ont i hjärtat ibland? Skulle lugna mig lite om jag visste att jag inte var ensam om de iallafall..


Kommentarer
Postat av: Chris

Så vida jag inte luktar illa genom skärmen el ngt, så får du gärna prata med mig. Jag har både tid och förståelse i mängder. Det är inte alla som vet vad depression innebär... I do. Du bestämmer, men jag finns på [email protected] (msn o mail). Kram på dig (Nej jag raggar inte, jag behöver bara också ngn att utbyta tankar med som förstår) :')

2010-02-17 @ 13:39:15
URL: http://romulus.blogg.se/
Postat av: Marielle

Du har fått min msn nu :) Vi ses där! <3

2010-02-17 @ 14:25:05
URL: http://mariellesway.blogspot.com
Postat av: Lillebror

Jag vet hur du känner, de e svårt, så helvetets svårt, Men fan! Hur roligt hade livet varit om man inte hade något att tänka på? Du vet om att din familj är alltid vid din sida! och du får väcka mig på nätterna om du vill prata :) (( jag kanske inte är så respons då men jag kommer ihåg jallafalla!)) Älskar dig! (k)

2010-02-17 @ 15:00:01
URL: http://zombiecramer.blogg.se/
Postat av: aangelica

söt bild,

godis i munnen där ja,

2010-02-17 @ 15:59:49
Postat av: Jacob

Hej är det här du är?! =)

Ja vi är många som har ångest, Carro! Det suger rejält och man kan inte annat än låta det verka ut. =/ Tur du har din familj nära!

Kanonfin bild på er! =)

Avståndet är stort men det är inte längre än att du kan ta dig hit om du får lust för ett miljöombyte!

Var rädd om dig!

Bamsekramar

You know who

2010-02-17 @ 22:11:46
Postat av: Bu

Du behöver inte vara orolig över det där med hjärtat, det är en del av kroppen uttryck för ångesten och smärtan sitter snarare i muskulaturen som styr andningen och diafragman än i hjärtat!

2010-02-18 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0