God morgon! typ..

Kan man ju säga. Jag har legat i sängen sen typ 9 och bara stirrat rakt upp i taket. Inte för att jag mår dåligt eller så. Utan mer för att jag behövde de. Kollat lite på tv i omgångar. Kom på att de går fan inte mycke vettigt på tv.. Men nu funkar min TV finfint igen:) Man måste ju ha den även om man aldrig kollar..

Nu sitter jag här och kollar runder på nätet. Kollar lite på Sex and the city. Igen;) Man kan inte sluta titta på de. Fast jag kollar ju inte, har bara ljudet igång. HAHA!

Behövde verkligen denna veckan ledig så att jag kunde låta allt sjunka in. Har bara tagit de lugnt detta lovet. De har varit svårt, men jag har gjort de:P
Och nu känner jag att de var nog de jag behövde. Har liksom gått från sängliggandes, deppig och osocial till att alltid ha något att göra. Något man måste och vara SUPER social. Och allt detta över en natt. Inte konstigt att de har varit stressigt för mitt lilla hjärta.

På med kläderna och göra.. ingenting!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0