Framtid=Ångest?

Jag har länge försökt komma på vad de är som ger mig denna ångesten. Jag vet inte om de är en grej eller flera. Min mamma läste precis mitt horoskop för mig. Jag är Lejon.
När hon läst färdigt de så kände jag kylan. Den kylan i mina armar och över bröstet jag får precis innan en attack.

Jag kunde hantera de någerlunda bra denna gången och blev inte lika rädd som jag brukar bli. Kanske för att jag är alldeles för trött, eller för att jag är så van. Men jag fick mig iallafall en tankeställare.

Är tanken på framtiden lika med ångest till en sånhär grad?


Kommentarer
Postat av: pia

lilla gumman =( kämpa på <3

2010-02-15 @ 20:37:21
Postat av: Chris

Önskar jag fick lära känna dig. Vi verkar dela samma smärta. Kanske skulle det vara lättare att bära om man fick prata med ngn som förstår... =7 Det är få människor som förstår vad depression och ångest innebär och ännu färre som vågar prata om det. Massor med varma kramar till dig Caroline

2010-02-17 @ 11:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0