jaha, vad gör man?

2 liter apelsjuice, en burk ravioli och XX antal cigg senare så sitter jag här i min säng men datorn i knät.
De finns inte så mycke annat man kan göra när man är sjuk. Hoppas att jag mår bättre i morgon, annars protesterar jag mot min kropp och går ut ändå. Klättrar fan på väggarna nu. Hatar att bara sitta still.

Har dammsugat mitt rum 2 gånger nu. Funderar på att göra de igen. Klippt lillebrors hår lite..
Fyfan, jag hatar att vara sjuk!
De är inte de att det är jobbigt att sitta hemma en fredag. Men att veta att man inte kan välja är jobbigt. Jag gillar att kunna välja, men just nu så har febern valt åt mig..
Och de är inte många som vill umgås med någon som är sjuk. Jag måste fan skaffa nya vänner. Vänner som aldrig blir sjuka;)
 nej, nu ska jag... Göra shorts!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0