upp och hoppa

Idag var jag uppe halv 7, mamma skulle på möte så jag fick lämna och hämta barnen. Nu är de iallafall hämtade och allt är i ordning.

Emilia sitter ute i köket och leker med Bella. Jag själv sitter och kollar på Tyra Banks Show. Riktigt bra program tycker jag. Just nu handlar de om tonåringar som väntar barn. Stackars tjejer. Är de verkligen så att unga människor tror att om man skaffar barn så stannar killen hos en och allting blir bra? Faktiskt ganska skrämmande.





Men Tyra ställer inga tönt frågor, hon undrar precis som jag. "Hur tänkte du att de skulle gå bättre med ett barn i ditt förhållande. De är inte direkt något du kan lämna tillbaka när de inte blev som du tänkt. Idioti att skaffa barn innan man är vuxen och kan ta hand om ett barn på alla sätt och vis. Och att man skaffar de av rätt andledningar. Inte för att hålla kvar killen."


Kommentarer
Postat av: mamma

tusen tack för hjälpen , vad skulle jag göra utan dig PUSS

2009-09-09 @ 21:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0