God morgon!

God morgon!

Nu sitter jag här i soffan och är hundvakt. Inga större problem, hon är ganska lugn. lilla bella..

Har varit vaken ett tag nu, kanske bäst så. Då kan jag iallafall sova i natt. Men de är JÄTTE JOBBIGT när man blir telefon trakasserad kl 8 på morgonen... MAMMA! hihi.
Han hunnit med lite städande här hemma också, varit nere och handlat och slängt sopor också. Vad ska jag göra med resten av dagen liksom? Är man arbetslös och har varit de så länge som jag så drar man ut alla sysslor på en helt dag så att man har något att göra hela dagen. Men nu har jag ju gjort allt på morgonen. Meeen de kommer förmodligen mer.. :)

Nu ska jag kolla runder på nyheter. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0