Wanted

Nu har jag varit hemma ett tag. Kan ju bara säga att jag KICKADE ASS på bowlingen idag :) haha fick 6 st strikes! Duktiga jag.

Har hunnit kolla på en film också sen jag kom hem. Wanted med Angelina Jolie. Den är helt okej, ingen film man kollar på många gånger. Men den funkar ibland.

Nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker att komma på något vettigt att skriva om.. De står verkligen helt still om vad jag vill dela med mig här. Lyssnar på Westlife kan jag ju berätta. Fick ett litet Westlife sug när vi satt i bilen till bowlingen. Så nu sitter jag här och drömmer mig bort med Westlife. jag struntar helt i vad ni tycker, jag tycker att de är bra!:)

Nu blev jag sugen på att leka fotograf:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0