trött dag

Hallåå!:D

Idag har varit en jävligt seg dag. Hade så sjukt svårt att vakna i morse. Vaknade och somnade om säkert 6 gånger och de hade blivit mer om inte lillasyster kommit och knackat på. Hon slutar inte knacka alltså. Min kropp ville verkligen ha mer sömn. Usch, hoppas att de blir bättre i morgon.
Upp med tuppen då, eller ja, de måste jag ju faktiskt vara. Ska passa lillasyster hela dagen. Man får ju hoppas att hon är på bra humör då:)

Nu sitter jag iallafall här och gör inte så mycke. Ska iväg med mamma på dedär huckospuckos mötet ikväll. De blir trevligt. Alltid.

Sen när jag kommer hem ikväll ska jag mååla naglarna jätte fint. Har redan tänkt ut precis hur de ska se ut. Fick ju ett nagellack igår av mamma så:) Fast de är ikväll. Nu är de dag:)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0