trött dag

usch, jag har varit så fruktansvärt trött idag. Har gått omkring här om en jävla zombie hela dagen. Varken vetat ut eller in. Men nu känner jag mig lite piggare. Fast jag känner mig inte glad alls. Känner mig väldigt nerstämd. Vill bara dra täcket över huvudet och..sova. Eller kanske inte nedstämt, lite likgiltig kanske. Jag har ingen aning längre. Är alldeles för trött för att veta!

Nu sitter jag här och lyssnar fortfarande på Westlife. Måste komma på några bra filmer jag kan kolla på. Har ingen aning om vad jag är sugen på att se heller. Lite gangster filmer kanske? Någon komedi? Jag vet inte de heller. Som sagt, jag vet varken ut eller in idag. Men jag hoppas på en bättre dag imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0