Redan kväll!?

Oj, de blev kväll så snabbt idag. Hinner inte med alls!;)

Idag gick jag iallafall upp tidigt som fan för att jag skulle in till Lund. De gick mycke lättare att gå upp tidigt än av jag trodde. Så de var skönt. Jag kunde tillockmed äta frukost(vilket jag inte klarat på flera år, iallafall inte direkt när jag vaknat). Måste alltid vänta några timmar innan jag äter på morgonen. Så de blir väl på eftermiddagen oftast;P MEN IALLAFALL! De gick bra.

Jag åkte först bussen ner till stationen, vilket jag klarade galant. De var inte jobbigt för 5 öre. Jävligt skönt kan jag ju berätta. De kanske låter konstigt för de som inte vet hur de är. Men för mig kändes de så bra att inte må dåligt. Sen stod jag och väntade på tåget en stund. De var lite läskigare. Fast inte fullt så läskigt som jag trodde att de skulle vara. Så jag var så glad när jag kom in till Lund för att möta min fina kusin.

Efter att vi hade varit på mitt möte så åkte vi in till centrum igen och tog en fika på Graffiti. De var riktigt gott. Har varit sugen på bakad potatis med kyckling hur länge som helst. Så de var gott:)

Sen kommer jag inte ihåg vad jag har gjort mer idag.. De kommer nog :) Nu har jag iallafall duschat och tagit på mig mitt fina sovlinne:) Ska koka lite te och läsa nyheterna.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0