Pinsamt

Var precis på netto och skulle handla lite. Och när jag står och betalar så funkar inte kortet. Och saken är den att jag hade ju kollat hur mycke jag hade på kortet och de var inte avmagnetiserat. Helt sjukt ju. Så jag sprang hem och kollade en gång till. Då säger tanten på telefonbanken att jag hade ett saldo på kortet och ett annat jag kunde använda:S Iallfall, och de jag kunde använda var mer än de jag skulle handla för. Då skulle de ju kunna gå, men neej. Så jävla pinsamt att stå där med massor av folk bakom mig som stirrar. Usch!

Nu ska jag fan kolla upp detta. guh!

Iallafall, idag har jag inte gjort mycke. Skriver om allt jag inte gjort sen. Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0