oj, vad hände här?!

Vaknade i morse och kunde knappt öppna ögonen och halsen var helt sönder strumlad av natthostning. Har då såklart blivit förkyld. Men jag förstår inte när detta hände..! Hade ju bara lite ont i halsen igår, så vaknar jag upp så i morse.

Så jag har legat hela dagen i sängen och tyckt lite synd om mig själv.. :) Gick upp när jag fick tillbaka synen för någon timme sen. Så nu är de bra igen. Men jag är förtfarande lite förvirrad. Kan en förkylning sätta sig på hjärnan och göra en lite coco?

Haha, iallafall, nu ska jag ta och plocka undan lite kläder som ligger här utspritt på golvet, som vanligt;) Sen ska jag ta en kopp te, leta lite kobb och sen ska jag nog.. vafan ska jag göra ?!


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan va så att du blev smittad för en-två veckor sen, men att de bröt ut nu..

2009-10-01 @ 20:42:48
URL: http://indas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0