O.C

God morgon? typ..

Har fan inte lust att sätta igång datorn de första jag gör när jag vaknat, alltså gör jag de när jag känner för de istället:) haha duuh!
Nu sitter jag iallafall i sängen med datorn i mitt knä och kolla på O.C.
Mycke myspys:) Varit ute med Bella massa gånger idag, mest för att lugna ner mig och mitt lilla hjärta. De tycks inte funka, man vi får se.

Iallafall, haha fan jag vill inte lämna sängen:P Men ja, IALLAFALL!, jag har fått lite grejor fixade idag. De känns bra. Vill inte berätta vad de handla om än. Men de är spännande iallafall och jag håller tummarna, hårt.
Nu ska jag kanske gå och göra något vettigt, fast jag vet inte riktigt vad de skulle vara.. hmm.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kämpa på du är min hjälte =)

2009-10-12 @ 17:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0