Mardrömmar

Jag hade så konstiga och jobbiga mardrömmar inatt. Först drömde jag att min mormor skar mig i halsen med en kökskniv. Sen kom jag till något område där de hade gjort någon sjuk lek utav att skära varandra. De var en kille framför mig som stod och svingade en kniv framför mig och de enda jag kunde försvara mig med var mina armar. Men på något sätt vann jag ändå.

Sen satt jag plötsligt i en gummibåt med Lulu och den fånfades av strömmen. Jag försökte paddla mig in med händerna men de hjälpte inte och Lulu bara satt och solade. Men till sist blev vi räddade:)

Där va en till dröm, men de var den värsta av alla och jag har inte lust att berätta den för jag försöker att glömma den. Men den var riktigt jobbig iallafall.

Nu ska jag gå och ta en dusch, är OTROLIGT trött kan jag ju säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0