jaha, vad gör man nu då?

Nu sitter man här ensam igen. Vännerna har precis gått hem och ja, nu sitter man här.

Jag är ganska uttråkad nu, målat naglarna 3 gånger, nu är de iallafall silverglittriga:) Jätte fint.
Nu ska jag se om jag kan rota fram en bra film, slänga på mig mina mjukisbyxor och en stoooor t-shirt och bädda ner mig i sängen med en flaska vatten.
Jag kör på en liten giftutrensning, dricker bara vatten. Jag äter ju såklart också;P men jag ska försöka rensa kroppen från all skit jag har stoppat i mig på senaste. Man blir ganska mätt på vatten, speciellt om man dricker 3 liter om dagen:P

Orkar inte ta massa bilder just nu, de får bli en annan dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0