ingen bra dag alls

Nej, de är verkligen ingen bra dag alls. Usch, jag skänner verkligen att ytterligare en attack är pågång. fyfan, detta är så sjukt jobbigt. Hur länge ska jag klara detta ?!

Första var precis innan jag skulle in på möte idag. I väntrummet. Har nog aldrig kämpat så mycke för att inte trilla ihop. Vilket jag gjorde när jag kom ut därifrån, men jag gjorde inte de inne på mötet iallafall. Mötet gick förövrigt ganska blaah. Gav mig inte jätte mycke. Men jag ska fylla i massor av papper.

Nu sitter jag här och försöker hålla borta ångesten och paniken. De är grymt svårt, men jag vill verkligen inte! Jag vet att de kommer bli jobbigt några dagar framöver, men vad ska jag göra liksom?
Jag kan inte sitta som ett jävla psykfall hela dagarna varje dag.

Lyssnar på underbara Billie Holiday. Hon har nog den mest mysiga röst jag hört. Älskar den. Och där är så mycke smärta i hennes röst och musik. Grymt ärlig musik. Billie.. Hon förstår!

Jag tror att jag ska kolla lite på blocket eller något. SÅ jag kan konsentrera mig på annat. Annars har jag så sjukt mycke att skriva, men jag tar de lite i taget, vet inte om alla mina läsare orkar läsa såmycke i taget:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0